Tuesday, December 18, 2012

monotonous.

aku tak tahu nak rasa apa sekarang ni.
nak takut?
seram?
sejuk?
malas?
stress?
bingung?
tension?
tak tahu.tahu?

semalam mintak tolong zuhairi buatkan sistem. sebenarnya mintak tolong ajar, tp at the end, aku rasa, dia yang buatkan. terima kasih zuhairi T_T :')

and sempat pergi tgk mereka2 present psm. sekali lagi, monotonous. tak tahu apa punya perasaan muncul.
emosi betul.
pasal lapar pun aku emosi.
pasal kena jalan laju2 pun aku emosi.
pasal bau badan orang lain  pun aku emosi.
pasal makan nasi pun emosi.
semua tak boleh.
semua tak kena.

tidur pun emosi.
gaduh ngan lupi pun emosi.
senang kata aku tak tahu nak rasa apa.




lebih-lebih lagi esok.
esok.
esok.
esok.

No comments:

Faith.

Hello Blog !*excessive waving* It's been a while I am writing here.  2020 is the year I got pregnant. I was really happy but then the pr...