Friday, June 19, 2015

Backpain Gastric


Tiap kali aku sakit,
Tiap kali aku rasa seksanya sakit ni,
Tiap kali aku rasa kenapa aku yang kena rasa sakit ni,
Tiap kali tu juga aku ingat tiap bait kata atuk ni,

"Allah hantarkan kepada kamu penyakit hanya kerana dua sebab,

pertama , saka.

kedua, dosa - dosa besar. "

i know you guys gonna be skeptical on that first reason. since not many people
knowing either they are having it or not, we gonna skip that.

so that second reason is my only strength to endure it.
Hoping that if this is the pain, i'll accept it.

"Sesungguhnya tiap penyakit itu penebus dosa."

sakit weiii backpain gastric. sakit gila T.T . aku pegang sudu sampai bengkok menahan sakit. :'(

Sahur tadi pun berani minum air tamar cocoa je. takut nak makan nasi. takut sakit bertambah. T.T

No comments:

Faith.

Hello Blog !*excessive waving* It's been a while I am writing here.  2020 is the year I got pregnant. I was really happy but then the pr...