Thursday, April 14, 2011

minggu ini.

minggu ni memang penat.

skrg jam menunjukkan pukul 8 pagi.

dan baru sampai dari library.

bukan pergi library ye.

alhamdulillah. siap pon segala bagai project tuh.

tapi tok multmnedia je la.

DSA tak tahu khabar beritanya lagi. sobs., T.T

DSA stands for Data Structure and Algorithms.

kalau budak mechi tgk, msti macam, "eleh, algorithm je."

"otak ang!!"

kau amek engine. memangla. aku ni coding2 segala bagai.

aku nk tgk ang lepas tak takat C++ tuh. budak mechi amek kan.? haha

good luck la sape y amek n bakal amek ye.

besela. bende baru.

oh.lupe nk bagitaw. C++ tu basic ye. aku pon dapat B JE.

YES.lepas ni pergi jumpa en.helmi lagi.

aku memang suke g jumpe die kat city campus tuh.
orang kate ape, merapatkan silaturrahimmmmmmmmmmmmmmmm
ni kalau encik helmi reject lagi aku tak tahula.
oh.ade certain thing jugak y da taMBAH. nantil2la.
baru satu ni. ade lg 5 beb.ahli len buat.


aku tgh igt ape aku nk buat jap lagi.

omaigod.omaigod.
aku tak study tok test dsa lagi sok.
amek buku dsa kat nad nak p fotostat.
then, titas pon kene,.
arghh.macammane titas aku bole ilang.
notes dsa y paper tu lagi.
account lagi.
alamak. discrete beb. discrete aku tak bukak lagi.
hoyeaahh.
next week da study week weh.


ya Allah, kau berikanlah kekuatan untuk aku selesaikan semuaaaaaaaaanya perkara diatas itu selesai.
amin amin ya rababl a'laminnnnn.





ye,
dalam dunia sebenar pon aku memang jenis kalut.

No comments:

Faith.

Hello Blog !*excessive waving* It's been a while I am writing here.  2020 is the year I got pregnant. I was really happy but then the pr...